19 Mayıs 2013 Pazar

YAZI SERÜVENİ


 

Rüyamda yazıyordum. Sen de yazdıklarımı okuyordun. “Bunları gerçekten basacak mısın?” diye sordun. Sustum. Sorunu kafamda evirdim, çevirdim. Sola yatırdım harflerini, sonra sağa…. Olmadı. Kalbimde evirdim çevirdim söylediğini, yine de cevap veremedim sana.
Yazdıklarımı başkalarının okumasından, okuyup beğenmemesinden korkardım, bu doğru. Ama o eskidendi. O, eski bendi. Şimdilerde, onca hikayenin benden başka bir çift gözle bakışmadan yitip gitmesinden endişeleniyorum. Başka insanlar da bilmeli yaşadıklarımızı, kıssadan hisse, kulaklarına dolmalı anlattıklarım. Belki o zaman birileri kelimelerimin kafiyesiz şiirini, bazıları her harfin ayak ucuna bıraktığım gözyaşlarımı görür. Görür di mi?
Ben bu inançla yazıyorum; birileri beni mutlaka görecek!
 
Gözlerin nasıl sahi? Eskiden geceleri göremezdin. Aslında görürdün ya, sadece kalbinle. Şimdi nasıl? Yoksa hem gözlerin, hem de kalbin mi kör oldu?
DEVAM EDECEK

Hiç yorum yok: