5 Aralık 2021 Pazar

İŞTE BİR PAZAR DAHA GELDİ!

 

Günaydın,

Gecikmeli olarak huzurlarınızdayım. Malumunuz uykuyla pek aram yoktur. Günde sekiz saat uyumayı bırakalı en az yirmi yıl oldu. Öğlene doğru yataktan kalktığım günleri sorsanız, sayabilirim. Bu sabah yedi buçukta gözlerimi açtım ama kafam gülle gibiydi ve tekrar uyumaya çalıştım. Ne faydası oldu? Hiç! Üç saat kaybettim ve arada neredeyse kabus tadında bir rüya gördüm! S..tir dedim, uyku buysa, kalsın!

Neyse, çok yorucu bir haftaydı. Hevesle Pazar olsun diye bekledim. Oldu. İnsan yaşamayı başarırsa iyi ve kötü tüm beklentilerini deneyimliyor:))

Okulda pozitif çıkan çocuklar ve öğretmenlerle birlikte hafiften panik havası yaşadık. kardeşime ve Deniz'e bulaştırmış olabilir miyim diye gerildim. Çünkü üç haftadır bitmeyen halsizliğim ve burun akıntım başlangıçta üşütme olsa bile acaba başka birşeyle mi karıştı endişesi yaratmaya başladı. Dizimin tedavisi bir yandan, annemin bitmeyen talepleri öteden hırpalandım zahir! 

İyi ki evli falan değilim, bi de adamın kaygılarıyla, çocuğun gelip gelemeyeceği bilinmez geleceğiyle uğraşacaktım! Peh! kalsın.

Haftam öldürmeyen cinstendi. Toprak aradım, ev aradım. Evdeki tadilatla cebelleştim. Ustalara çemkirdim. Dizim için fizik tedaviye başladım. PCR testi yaptırdım. Yedek mum aldım.

Ne fena di mi? Ha bi de kendime kazak örüyorum ve Travma ile ilgili yeni bir kitap okuyorum. 

Bütün bunlar olurken de elli yaşıma iki yıl kalmış olmasına fena halde gıcığım. On yıl genç olmayı sahiden isterdim. Kendimi güçsüz hissetmek hiç hoşuma gitmedi. O yüzden Amerika'dan bir avuç besin takviyesi istedim. Biraz desteklenmem gerekiyor. Bi de Konya'ya gideceğim. ruhumun da sarılıp sarmalanma vakti geldi. Onu çok ihmal ettim... Yazık:)

Yani elde var Pazar öğleden sonra. Bence hayatta evden çıkamam.. Bi kahve içeriz Hande ile belki. Zeynep'le lak lak ederiz zoom da yeter. 

Yarın Noel paketlerini tamamlayıp postaya vereceğim, geciktim. Tam gününde yerinde olsunlar istiyorum. Bi de Eda hemen iyi olsun.... kalbimin ucu acıyor onu yatakta ateşli ve halsiz olarak düşündükçe...

Hadi, çıkıp temiz hava alın. İyi Pazarlar

Hiç yorum yok: