5 Nisan 2013 Cuma

:) I CAN NOT TAKES MY EYES OF YOU.

Sabah sabah rüyamda görmüş gibi spor salonuna koştum. İlk defa bu kadar erken gidiyorum. Çok da iyi etmişim. Daha personel kahvaltısını etmeden kendimi yürüyüş bandına attım ve manasız bir enerjiyle yürümeye başladım. İnsan güne birkaç yüz kalori harcayarak başlayınca bedenen olmasa da, vicdanen inanılmaz hafifliyor. Tabii ki Gurudwara Ashram'da yapılan bir yoga dersinin hazzını kasdetmiyorum. O başka.
 
Bu salonda genellikle benim hiç tercih etmediğim bir yüksek volum durumu var.

Ama her ne olduysa bugün ard arda gayet makul şarkılar dinledim. Hatta hoşuma bile gitti. Bahar, spor, müzik, yaklaşan eğitim takvimi... Olumsuzluklarla paralel giden olumlu durumlar.
 
Baharda üretmek ve çalışmak hiç kolay değil; insanın aklı fikri çayırda çimendeyken! Kısacası I can not takes my eyes of you dear spring:)))

Hiç yorum yok: