8 Nisan 2013 Pazartesi

BANA NE, İSTİYORUM!

Son zamanlarda çalışmaktan başka bir işle uğraştığım yok. Hiç istemediğim halde yapılması gereken ne varsa geldi, geldi bahara yığıldı. Oysa ben erguvan seyretmek, film festivalinde film izlemek ve daha da ileri gidip Bodrum'a uçmak istiyorum! Sabah yayıla yayıla yazmak, ard arda kahve içmek ve kilo vermek zorunda olmamak da istiyorum.
 
Yaz geldiğinde "tüh, baharı kaçırdım!" olmasın istiyorum. Başka ne mi istiyorum bu günlerde? Yazayım:
Dostlarımın dost gibi davranmasını istiyorum
Bilgisi ve bana kattıkları önünde eğildiğim insanların, gözümdeki saygınlıkları azalmasın istiyorum
Çanakkale'nin köylerinde çimenlere yatıp, toprak koklamak istiyorum
Kuzenlerimle aramızın bozulmasına gerek kalmadan, Melek Hanım'dan kalan altınlarıma kavuşup, Varyemez Amca'nın aksine, uzun bir seyahate çıkmak istiyorum
Güzel bir havuz bulup yüzmek istiyorum
Bir an evvel Almanya uçağına atlayıp, o sevdiğim pastanede bir dilim pasta yemek istiyorum
Victor için yazdığım hikayeyei toparlamak istiyorum
Çocuklarla açık havada bir yoga dersi yapmak istiyorum
Yaramaz Teyzeler için daha çok yazmak istiyorum
...


Bana ne yaaa, istiyorum işte!
Sapanca'ya gitmek, odamın penceresinden göl seyretmek istiyorum
Stuttgart'daki o güzel ağaca sarılmak, altında kitap okumak, uyumak istiyorum
İstiyorum da, istiyorum!

Hiç yorum yok: