24 Eylül 2012 Pazartesi

KABEMI TAVAF ETTIM ALLAH KABUL ETSIN AMIN

Herkesin kabesi de kiblesi de kendine. 
Benim kiblem daima Kuzey dir. Bilen bilir. Rahmetli Erol Hocam 
icin oralara gidip gormeden olmeyecegim. Sozum var. Gerci birilerinin de bana sozu var ya neyse....

Gelelim Kabe meselesine. Sanirim benim kabem Covent Garden.
Bir insanin aradigi hersey sevip sevebilecegi ne kadar ivir zivir varsa bir mekanda mi olur yaw!

Bakmayin yaw maw diyerek neseliymis gibi yapiyorum ama aslinda cok uzgunum... ne aldigim bros ne ictigim kahve beni mutlu etmeye yetmedi bugun. Basbayagi uzgun dolandim sokaklarda.
Mehmetus un dedigi gibi cebimde bir hafta ve yedi bin pound olaydi daha mi az uzulurdum emin degilim. Su an icin bunu ogrenmemiz pek olasi gorunmuyor! 

Neyse bilemedim son gunumu orada mi geciririm yoksa nehrin kiyisina mi giderim?

Son gun ne kadar pis bisisin sen! OF!

Hiç yorum yok: