19 Temmuz 2009 Pazar

YALIKAVAK.

Yalıkavak denizi beş para etmeyen ama rüzgarı mükemmel bir köydür Bodrum'da. Köyümün köyü. Gerçi marina açıldığından beri bu ne biçim köy dedirtiyor ya, neyse.
Hiç-bir-şey yapmadan, hiç-bir-şey düşünmeden ve dahi hissetmeden yaşamak ne şahane bir duygu anlatamam. Yaptığım tek şey kızların komikliklerini seyretmek ve Varjak Pençe'nin maceralarını okumak.
Yarın mecburen merkeze iniyorum. Ama devamında rüzgara teslim yaşamaya devam. Belimin ağrısı izin verdiğince tabii...

3 yorum:

kali dedi ki...

"geziyorum öyleyse varım" :)

zapere dedi ki...

Fortunata
"HERKES ÖLÜR AMA HERKES GERÇEKTEN YAŞAMAZ" RAPUNZEL
.....
Tanrı"ya şunu sormak isterdim..Doğmayı ben istememiştim,varolmayı ve de yaşamı..Yaşamak böyle düşünen için ne anlamsız,yani benim için..Ölmeyi bekliyorum bir an önce......
................
Yaşamın atlaması,zıplaması,didinmesi,gezmesi sizinle olsun.Yaşamak adlı kısa mola, sonsuzluğun kesintisi ve onunla yetinenlerin baştacı HAYAT !..

Adsız dedi ki...

parf ad athuga:)