29 Haziran 2024 Cumartesi

KUZEY RÜZGARI ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.

 

Günaydın,

İstanbul'da nefes almak kolaylaşmışsa eğer elbette sebebi kuzeyden esen rüzgardır. Geçen sene Haziran nasıldı hiç hatırlamıyorum ama Ağustos'da telef oluşumuz dün gibi. Hem İstanbul yanıyordu, hem de ay sonu gitmiş olmamıza rağmen Bodrum berbattı. Neyse, Ağustos'u vakti gelince konuşuruz şimdi aylardan Haziran.

Haftaya deniz sezonunu açmak gerektiğini düşünüyorum zira rüzgar kesildiğinde bizler evde duramaz olacağız. Ada vapuru saatlerine baktım fena değil. Akşamüzeri gidilip, akşam son vapurla eve dönmek makul olabilir. Bir de Caddebostan Plajı var aklımda, çünkü arkadaşlarım işe gitmeden evvel yüzüyorlar ve herkes gayet memnun.

Bugün direksiyon dersimiz var. En son bayramdan önce koltuğa oturduğum düşünülürse araya yine fazla zaman girmiş. Bakalım neler olacak? Bir yandan sevdim araba kullanmayı ve getirdiği özgürlük alanını, öte taraftan İstanbul ve şu an yaşadığım hayata gereksiz buluyorum. Yine de yani satacaksam da önce öğrenmem gerektiği kesin, kaldı ki hoşuma da gitti. Bakalım, göreceğiz.

Şimdi gitmem lazım. Cumartesi gününe heyecanlı ve hevesli bir giriş yaparak uzun ve güzel hafta sonuna hazırlanayım:)

Hiç yorum yok: