31 Aralık 2010 Cuma

ÖZLEDİM



BEN GİBİ, TASTAMAM KENDİM GİBİ OLMA, OLABİLME KAVGASINDA HİÇ DÜŞÜNMEDEN YİTİRDİKLERİMİ ÖZLEDİM.. ÖYLE Kİ; KALBİNİ KIRDIKLARIMI, BENİ SİLKELEYİP ATANLARI BİLE! "ÖNEMLİ İŞLER" PEŞİNDE KOŞUP, YARINI GARANTİ ALTINA ALIRKEN KAÇIRDIĞIM MEVSİMLERİ, KÖYÜMDE AÇAN NERGİSLERİNİN KOKUSUNU, MANDALİN KABUĞUNUN PARMAKLARIMA SİNEN TURUNCUSUNU, BERGAMUT REÇELİNİ, SAĞLIKLI BEDENİMİ ÖZLEDİM. KOSKOCAMAN BİR YILI DAHA ARDIMDA BIRAKIRKEN TEK ŞEY ÖĞRENDİM , O DA ÖZLEMENİN GÜZELLİĞİ... ÖZLEYEREK DE YAŞAYABİLECEĞİMİN FARKINDALIĞINDA DURURKEN ÖNÜMDE VE ARDIMDA HİÇKİMSE OLMADIĞINI , OLANIN TAM DA YÜREĞİMİN İÇİNDE OLDUĞUNU YAZMAK İSTEDİM. BLOGUMU ÖZLEDİĞİMİ SÖYLEMEK İSTEDİM. BENDEN HABER ALMASINI İSTEMEDİĞİM BİRİ OKUYACAK DİYE YAZMAMAK NEDENDİ ACABA?



YENİ BLOGUMA ISINAMADIM. HASTALIKLARIYLA, ÖFKESİNE YENİLİŞİ, FARKINA VARIP ÇARK EDİŞİ, SEVGİSİ VE NEFRETİYLE, VAR OLAN TÜM NEVROTİK ÖZELLİKLERİYLE BENİMDİ BU BLOG NEDEN KAÇTIM Kİ KENDİMDEN? NE ANLAMSIZ BİR ÇABA:)))

OYSA EDA LİSA'NIN DOĞUMUNDAN, AŞK İÇİN ÇEKTİĞİM ACILARA, YOGADA SAKİNLEŞEN RUHUMA KADAR NE ÇOK İZ VAR BURADA. SENDEN, BENDEN, ONDAN... HEPİNİZDEN... SİLİNSİNLER İSTEDİM EVET. AMA İŞTE BURADALAR. BURADAYIM. SİLİYORUM DEMEKLE OLMUYORMUŞ.))



JANETTE NE DEMİŞTİ "... AŞKI BAŞLATMAK ELİMİZDEDİR AMA NE ZAMAN BİTECEĞİNE BİZ KARAR VEREMEYİZ..." BU BLOGDA YAZMAMAK HAYATA TUTUNMA ŞEKLİME, AŞKIMA İHANET OLURDU. BENİ BESLEYEN HARFLERE İHANET OLURDU. MAYAMDA PEK ÇOK İYİ VE KÖTÜ ŞEY VAR. YİNE DE İHANET BUNLARDAN BİRİ DEĞİL ŞÜKÜR!



GERİ DÖNDÜM. HALA İLGİNİZİ ÇEKİYORSA BURADA OLACAĞIM:)))NİCE MUTLU YILLARA!!!!




http://www.youtube.com/watch?v=sKpTDWUDhuc

14 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

dünden beri aklımdasın, bugün döneceğini biliyordum....
bak sen biri okumasın diye bana bu eziyeti yaptın haaa.
ama neyse affetim bile geldin ya, yazdın ya, burdasın ve bıraktığım gibi çok tatlısın.
özlemek güzeldi ama kavuşmak daha güzel oldu.
heyyyt be bu yıl güzel olacak.
muck
(bi daha gitme, herzaman bu kadar iyi ve affedici olmam)

Brajeshwari dedi ki...

yuppiyyyy......:)

Adsız dedi ki...

Sağolun arkadaşlar:))) İşte şimdi yeni yıl oldu !

Fortunata dedi ki...

Çok teşekkürler Guguk Kuşu ve tabii Brajeshwari:))) öpüyorum ikinizi de!

muchka dedi ki...

Sevindim...seni okumak keyif veriyor, hoş döndün, mutlu bir yıl olsun ama karışık olmasın demiyorum, kafa karışık olsun ki yeni fikirler yeni arayışlar yeni atılımlar olsun...sevgiler

Talisman dedi ki...

Çok sevindim. Hoşgeldin, safalar getirdin :)

Fortunata dedi ki...

Çok teşekkür ederim sevgili Muchka ve sevgili Talisman:) Mutlu yıllar !

skoer dedi ki...

iyi düşünmüşsün.

Adsız dedi ki...

Skoer, sağol:)

Adsız dedi ki...

iyi yıllar sevindim tekrar açıldığına

JoA dedi ki...

tekrar hoşgeldin o zaman:)

Fortunata dedi ki...

:)

Bal Sultan dedi ki...

Ne garip bazı şeyleri hissediyor insan. Gece yarısı 1de uyandım ve acaba yazmış mısındır diye bloguna girme isteğiyle bilgisayarımı açtım ve işte 3 ay sonra yazmışsın. Seni en derinden anlıyor ve tekrar yazma kararını verdiğin için seviniyorum, sevgiler...

Fortunata dedi ki...

Sağol Bal Sultan:) Gakiba sezgilerime güvenmenin zamanı geldi. Çok güzel bir yıl olsun hepimiz için:)