10 Eylül 2013 Salı

WWW.COKSIKILDIM.COM*

Rica ediyorum bloğumu okuyanlar bu ismi araklamasınlar. Çünkü 2013-2014 Sonbahar-Kış üretimlerimi bu sayfada toplamayı planlıyorum. Neleri mi? Şunları:
 
*İsale iyi gelen yoga hareketleri.  El mudralarının açıklamaları ve çizimleriyle ( ya da kabızlığa, nefes darlığına.... )
*Artık yünlerden atkı ve battaniye örme fikirleri; renk kombinasyonları ve motif seçenekleriyle
*Tatlı krizi geçirirken evde olanlarla idare edebileceğimiz tarifler , doğaçlamaya açık reçeteleriyle
*Uzak ülkelerde tanesi 5 lira olan yoga pantolonlarını 70 lira yerine 25 liraya nasıl bulursunuz önerileri, satın alma bilgileriyle............................................
Ve daha neler neler....
 
Kısacası sıkıntıdan çatlayanlara, çatlaklarına merhem olacak bir sayfa planlıyorum!

Zira iki haftadır evdeyim, bir yandan beli tutulmuş ve bağırsakları ilaçlar yüzünden kontrolden çıkmış anneme bakıyorum, diğer taraftan arada bir pazara gidip sebze, meyve alıp reçel, salça falan yapıyorum. Kışın değerlendirilmek üzere yün sepetleri hazırlıyor, bu sene bitmeden-inşallah!- yazacağım yoga/hikaye kitabım için ilham bekliyorum.
 
Ev hayatını sevdiğim gerçek. Doğduğumdan beri içimde bir köylü teyze yaşıyor  ama bu öyle acayip bir teyze ki sanki arada sırada gizlice kitap okuyor, televizyon seyredip, seyahat planları yapıyor ve olmadık zamanlarda bavulu toplayıp sırra kadem basıyor! Düşünsenize ayağında şalvarla Londra sokaklarında cirit atan bir teyze var içimde ve öyle kontrolsüz takılıyor.
 
Bizim yaramaz teyzeler ( www.yaramazteyzeler.blogspot.com ) de bu içimdeki teyzenin bir yansıması aslında; çünkü Agi de evle ilgili şeyler kadar seyahat etmeyi  seviyor. Yani bence onun içinde de bir köylü teyze var. Ne kadar mürekkep yalasa, on numara beş yıldız giyinip taransa da kurabiye pişiren, kızlarına reçel yapan o teyzeyi herşeyden çok seviyor ve koruyor.
 
İnsanın içindeki kadınlarla tanışması ve barışması epeyce zaman alan bir durum. Zaten ha dediğinde olaydı, yıllarla yavaş yavaş gelen deneyimlerin anlamı kalmazdı. İnsanın teyze olması için yaşının  en az kırk olması şart:)
 
Kısacası Agi ile yaramaz teyzeler sayfamızda yazmaya, eğlenmeye, burada da en sefil şekilde mızmızlanmaya devam ederken, bu aralar bi fikir daha doğurasım var, zira dabulyu dabulyu dabulyu nokta coksıkıldım nokta kom olmalı!
 
*rica ederim ı ve i meselesine bu kadar takılmayın.
 
 

Hiç yorum yok: