17 Mart 2022 Perşembe

KİRMİZİ RUJ, KANDİL VE DİREK DANSİ

Ne alaka di mi? Bı de viski. Valla çok alaka, çünkü hepsi insanlık halleri.

Egemen, kırmızı ruj kadın dilinde S.O.S dir dedi. Ona da hatun kişiler söylemiş. Doğrudur. Dışılığı tanımlayan kodları var toplumun. Bende maniküre gidiyorum bu sabah. Neden? Ellerime bakıp, güzel yüzükler takip keyiflenmeyi özledim.

Kandil! Severim. Bizi bize, bizi ötekine yaklaştıran herşeye varım. Kandilimiz mubarek olsun! Soframiz bereketli, tovbemiz içten, ozrumuz kabulde olsun.

Direk dansı.... İnci'yi dans ederken görünce nasıl gururlaniyorum. Yavrusu ilk uçuşunu yapmış karganın ışıltısı doluyor gozlerime. Çünkü orada kıçını gösterip, bacaklarını ayirmiyor İnci, dans ederken gücünü kuşanıp, kalbini açıyor! Her defasında buyuleniyorum. Genç kadınlarla çalışmak ufkumu aciyor. Kendi insanligimi, cinselliğimi sorgulanıyor bana.  Bedenimle kurduğum ilişkiyi düşündürüyor ...

Sanırım en çok hamamda yaklaşıyorum kendime. Denizde... Havuzda... Tipik bir yengeç olarak normal sanırım😂🤣

Neyse, insanlık hallerimizde hepimize başarılar dilerim bu sabah. Bakalım Elvan ne renk oje seçecek?



Hiç yorum yok: