27 Mart 2022 Pazar

BAHAR MOLASI

Pek değerli okur, insanın bir diğerini gordugu yerde poposunu döndügu şu acayip Dünya'da sen çok tatlisin, gelip ne yazmış bu kadın diye bakıyorsun. Sağol. Varol.

Uzun bir aradan sonra kesintisiz yazmak, ne yalan söyleyeyim ilaç gibi geldi. Nefes aldım sen okudukça. Çogaldim, genişledim sayende. Elim, dilim açıldı. Duvarlara konuşmak yerine sana döktüm derdimi, nesemi. Hakkın ödenmez.

Fakat şimdi sanırım ufak bir mola isteyeceğim. Azıcık. Minicik. Vallahi yine yazarim, yazacağım. Birisi, bir tek kişi bile okusa yazacağım ancak azıcık deftere kaleme kaydı gönlüm. Haftada bir kesin bak. O soz. İki dersen inşallah derim 

Şehri özledim be okur, çıkıp çıkıp gezesim var İstanbul'u. Kraliçemin eteğinde uyumak, rüzgarında dağılmak istiyorum. Özledim işte, anla.

Öperim yanaklarından, benden vazgecme lütfen 

3 yorum:

Selma dedi ki...

Cok ara vermeyin ama. Hos ben hep burdayım zaten, okunacak cok yazınız var daha.

Fortunata dedi ki...

Çok tesekkur ederim. Mesajınız emin olun çok değerli benim için
Sevgiler.

Seli dedi ki...

Siz de öyle çok özelsiniz benim için. Kıymetlisiniz.çok mutlu olun. Uzun sağlıklı yaşayın hep yazın, hep... Bana nasıl iyi geliyor bir bilseniz. Her cümlenize tek tek sarılıyorum. Çok öptüm. :))