6 Mart 2022 Pazar

ANNEM OLDUM BEN

Oldum. Egemen hamsileri aldı, bende annemin tarif ettiği gibi yıkadım, tuzladım ve pişirdim. 

İlk iki tava ziyandan döndü ama sonrakiler misss gibiydi. 

Sonunda ne yazık ki annesinden birşey öğrenmemiş, birine birşey öğretmekte çok zorlanan canım annemden birşey öğrendim. Artık her hamsi pişirdiğimizde onu düşünüp, hayattaysa hatırlayıp, değilse anarak gülümseyeceğiz.

Zaman beni annemle babamın bir kopyası yaptı. Özgünlüğüm tartışılır. Bence basbayağı onların karışımıyım. İkisi hakkında yazmayı çok istiyorum. Çünkü özellikle bu ülkede benim gibi iki travmatik ebeveyne doğan çok çocuk olduğunu düşünüyorum.

Konuyu değiştiriyorum. Bugün Pazar, kızlar antika pazarına gittiler. Bende maymunluk edip yayılmayı seçtim. Akşam Metro ya gideceğiz. Klasik alışveriş ve eğlence turumuzu özledik. 

Bakalım yağ kalmış mı raflarda?


Hiç yorum yok: