18 Mayıs 2024 Cumartesi

HANDEL

 

Bugün bana sadece Handel yardım edebilir. Eğer O, güneşten kaçıp, saklandığım kuytuya notalarını sarkıtmazsa sittin sene çıkamam ışığa. 

SUYUN DİBİNE UZANMIŞ, SATIHTA OYNAŞAN GÜNIŞIĞINI SEYREDERKEN, NEFES ALMAYA UTANIYOR AKCİĞERLERİM.

Dün sabah dayımın kalbi durduğunda, yüreğimde bir oda sustu. Durdum. Yıkandım. Acıyı akıtamadım. BİLEKLERİMDEN YUKARI TIRMANDI GÖZYAŞLARIM. Hayata, doğaya, güne karışayım diye kendimi bildiğim en eski yokuşa vurdum..

Herşey kocaman, ben ufacıktım. Caddelerden taşan hayat bana değmiyordu. ELİMİ UZATIYORDUM, TUTMUYORDU. Ailemin yeşerdiği topraklarda bir yaprak mevsimsiz düştü ağacımdan. Tutamazdım. Tutamadım.

Ben en iyi ölümü anlatırım. Çünkü bildiklerimi susmak, bilmediklerimi konuşmak, aynalara tülbent örtmek var yolculuğumda.  

Hakkımı helal ediyor muyum? Helal olsun. HELAL OLSUN. SEVGİM SANA HELAL OLSUN.

KÖPEKLER GİBİ ULUMAK, ULUYA ULUYA YASIMI TUTMAK SONRA YENİDEN ŞARKI SÖYLEMEK, İSTİYORUM. HANDEL BANA YARDIM ET.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Üzgünüm. Başın sağolsun.

Fortunata dedi ki...

Sagol. Sahiden sağol.